Marta Popivoda: KULTURNI/A DELAVEC/KA 3 V 1
Film, 56 min, 2013
Srbija / Makedonija
Film, 56 min, 2013
Srbija / Makedonija
Kulturni/a delavec/ka 3 v 1 je dokumentarni film o vlogi levičarsko usmerjene neodvisne kulturno-umetniške scene in kulturnih delavcev na območju nekdanje Jugoslavije. Film spremlja življenje in delo več protagonistov v štirih mestih nekdanje Jugoslavije s poudarkom na dveh vprašanjih: kaj pomeni biti kulturni delavec v postsocialističnem kontekstu Skopja, Beograda, Zagreba in Ljubljane, ter, kakšne so možnosti za akcijo in poseganje v družbeno realnost s pozicije umetnosti in kulture. Film razmišlja o sodobnih tendencah in problematikah na kritičnih neodvisnih kulturnih scenah ter o odnosih med umetnostjo, teorijo in aktivizmom, ki so v regiji močno prisotni.
Režija: Marta Popivoda
Fotografija: Maja Radošević
Montaža: Nataša Damnjanović
Oblikovanje zvoka: Jakov Munižaba
Producentka: Dragana Jovović
SODELUJEJO
Beograd: Jelena Vesić, Kontekst Kolektiv, Ana Vujanović, Miško Šuvaković, Milena Dragićević Šešić
Skopje: Biljana Tanurovska Kjulakovski, Iskra Geshoska, Slavčo Dimitrov
Ljubljana: Lidija Radojević, Rok Vevar, Aldo Milohnić, Marina Gržinić
Zagreb: Emina Višnić, Tomislav Medak, Goran Sergej Pristaš, Teodor Celakoski
Film sta v okviru projekta Deschooling Classroom (o^o) producirala TkH (Walking Theory) iz Beograda in Kontrapunkt iz Skopje, finančno pa ga je podprl Švicarski kulturni program za Zahodni Balkan.
Marta Popivoda je kulturna delavka na področju filma in videa; živi v Beogradu in Berlinu. Diplomirala je iz filmske režije na Fakulteti za dramske umetnosti v Beogradu ter končala podiplomski program eksperimentalnega filma na Universität der Künste v Berlinu. Kot članica teoretsko-umetniškega kolektiva TkH (Walking Theory) je sprožila več domačih in mednarodnih kulturno-umetniških projektov (na primer illegal_cinema) ali pa sodelovala v njih. Njen najnovejši film Yugoslavia, How Ideology Moved Our Collective Body (Jugoslavija, kako je ideologija premikala naše kolektivno telo) je bil premierno prikazan na 63. Berlinalu.